تمبر یادبود شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی و سامانه اندرویدی تلفن همراه بنیاد شهید گلستان روز پنجشنبه در حاشیه کنگره فجر آفرینان استان با حضور خانواده‎های معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مقامات استانی در گرگان رونمایی شد.

اولین کنگره فجرآفرینان و تجلیل از ۴۸ شهید دوران انقلاب در گلستان

کنگره فجرآفرینان و تجلیل از 48 شهید دوران انقلاب اسلامی استان گلستان ظهر امروز با حضور شماری از مسئولان استانی، استاندار گلستان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات شرکت گاز استان برگزار شد.

به گزارش گلستان 24 ، در این مراسم با حضور استاندار گلستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از تمبر 48 شهید انقلاب اسلامی در استان گلستان و سامانه اندرویدی "سردار شهید همراه" که نخستین سامانه ویژه تلفن همراه سرداران شهید استان گلستان است، رونمایی شد.

در این مراسم مادر یکی از شهدای انقلاب اسلامی به بیان خاطرات و مسائل انقلاب پرداخت.

کنگره فجرآفرینان ۴۸ شهید

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: این مراسم و گرامیداشت‌ها نباید تشریفاتی برگزار شود و باید اهداف و راه شهدا در این مراسم‌ها تبیین شود.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در کنگره فجرآفرینان که با محوریت تجلیل از 48 شهید دوران انقلاب استان گلستان در گرگان برگزار شد، گفت: بیش از 50 سایت ایثارگری در گلستان راه‎اندازی شده است.

کنگره فجرآفرینان ۴۸ شهید

محمدعلی طالع‎زاری به فعالیت‎های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اشاره کرد و افزود: حضور در شبکه‎های اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از فعالیت‎های اثربخش در عرصه مجازی بوده است.

وی در خصوص سامانه اندرویدی تلفن همراه تصریح کرد: این سامانه به عنوان نخستین سامانه در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است که اطلاعات سرداران شهید از طریق سامانه قابل نصب است.

کنگره فجرآفرینان ۴۸ شهید

محمد جهانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، امروز (16 بهمن) در کنگره فجر آفرینان و تجلیل از 48 شهید دوران انقلاب اسلامی گلستان گفت: تمامی ایثار گران جمهوری اسلامی ایران با توجه به آموزه های دینی در همه صحنه حضور پیدا کردند و توانستند افتخارات بسیاری را برای این کشور به ارمغان بیاورند.

کنگره فجرآفرینان ۴۸ شهید

وی افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس تعداد 220 هزار شهید در کل کشور تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که از این تعداد 4 هزار شهید متعلق به استان گلستان است.

ارسال نظر

آخرین اخبار