با حضور فعالان رسانه

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با حضور جانشین فرمانده سپاه نینوا در امور اقشار و جمعی از فعالان رسانه برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان معارفه شد

به گزارش گلستان ۲۴، آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان عصر امروز در تالار نگاه شهرستان گرگان با حضور جانشین فرمانده سپاه نینوا در امور اقشار و جمعی از فعالان رسانه برگزار شد.

رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان گلستان در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت بسیج گفت: بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است، بسیج یک تفکر است و این تفکر جهانی مقدمه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) خواهد بود.

علی خالقی با بیان اینکه بسیج بهترین رسانه برای معرفی آیین بسیار مقدس و کارآمد نظام اسلامی است، تصریح کرد: بسیج در دل خود ظرفیت‌های بسیاری دارد که فعالان رسانه یکی از آن ظرفیت‌ها هستند.

وی با اشاره به فعالیت 13 ساله‌اش در سپاه پاسداران و قبول این مسوولیت خطیر در عرصه بسیج رسانه بیان کرد: در انجام ماموریت‌های بسیج و سپاه همواره تمام توان خود را به کار گرفتم و در مسوولیت جدید این انتظار را دارم که با انسجام بیشتری از سوی فعالان رسانه به سمت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان گلستان بر لزوم توجه هرچه بیشتر اصحاب رسانه به کارکرد اصلی رسانه تاکید و اذعان کرد: کارکرد اصلی رسانه تغییر تصویر ذهنی مخاطب است و همه ما باید در این عرصه انقلابی، بصیر و آگاه عمل کنیم.

خالقی از فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به پاس حسن اعتماد و اعطای مسوولیت خطیر در عرصه بسیج رسانه قدردانی کرد و گفت: خط قرمز ما همسویی با نظام عمل به آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است هرکسی که از این خط قرمز عدول کند زیر چتر بسیج نخواهد بود.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان گلستان در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت رقیه(س) گفت: برگزاری یادواره شهدای رسانه یکی از مهمترین فعالیت‌های بسیج رسانه استان گلستان بود ما در تمامی اقشار شهدایی داریم اما در بخش رسانه برگزاری این یادواره‌ها یک مسیر روشن را برای ما تداعی کرد که شهدا چگونه بر سر آرمان‌هایشان ایستادند و در راه ولایت ثابت‌قدم ماندند اینها سوالاتی است که در حوزه رسانه می‌توان به آن پرداخت.

علی منصوری رضی همراهی با ولایت و اخلاص در عمل را از شاخصه‌های شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدای صدر اسلام به فرماندهی ولایت به شهادت رسیدند و با امر رسول اکرم(ص) در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کردند و حیات بخشیدند، اکنون نیز شهدا با نثار خونشان راه را برای ما روشن کردند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای رسانه، میزگردهای تخصصی و دوره‌های آموزشی از جمله اقداماتی بود که توسط بسیج رسانه صورت گرفت.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان گلستان ضمن قدردانی از زحمات پنج ساله علی‌محمد جعفری رئیس سابق بسیج رسانه استان گلستان اذعان کرد: ایشان انسجام رسانه‌ای را در حد توان در بین اهالی رسانه ایجاد کردند صبر و تحمل ایشان در مقابل مشکلات عرصه رسانه از ویژگی‌های بارزشان بود.

منصوری رضی یکی از ویژگی‌های مدیر موفق را در داشتن آستانه بالای صبر و تحمل دانست و گفت: سعه صدر و داشتن آستانه تحمل جز در سایه تقدا محقق نمی‌شود که این شاخصه مهم در برادر خوبمان علی محمد جعفری وجود داشت.

 

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار