با همت سازمان آتش نشانی گرگان؛

دومین همایش آموزشی پیشگیری از مسمومیت و مرگ با گاز مونوکسیدکربن در گرگان برگزار شد.

برگزاری دومین همایش آموزشی پیشگیری از مرگ خاموش در گرگان

به گزارش گلستان۲۴؛ صبح پنجشنبه، با مدیریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، دومین همایش آموزشی پیشگیری از مسمومیت و مرگ با گاز مونوکسیدکربن در سالن ولایت تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

سخنرانان این همایش «جواد نوفرستی»، رئیس کارگروه پیشگیری از مرگ‌های خاموش و رئیس انجمن جامعه ایمن کشور و «علی شمس» دبیر شورای سیاست‌گذاری انجمن جامعه ایمن کشور بودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین همایش آموزشی پیشگیری از مسمومیت و مرگ با گاز مونوکسید کربن را در گرگان برگزار می کنیم.

مهدی قره‌قاشی تاکید کرد: متاسفانه در ایام سرد سال بر اثر بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی، شاهد مرگ خاموش برخی از شهروندان هستیم که می‌توان با ساده‌ترین اقدامات ایمنی از بروز چنین حوادثی جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این همایش داشتن جامعه ایمن است و این کار مطمئناً با مشارکت همه دستگاه ها اتفاق می افتد.

قره قاشی گفت: همایش امروز جنبه آموزشی دارد تا یک عده سفیران آموزش در جامعه شده و بتوانند نکات ایمنی خصوصاً گاز و لوازم گازسوز را به مردم اطلاع دهند.

گفتنی است که به منظور پیشگیری از این نوع حوادث، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اقدام به اجرای طرح بازدید رایگان سیستم‌های گرمایشی و دودکش‌های اماکن عمومی و منازل کرده است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار