رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان:

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از برگزاری دومین همایش آموزشی پیشگیری از مسمومیت و مرگ با گاز منواکسیدکربن خبر داد و گفت: این همایش ۱۵ آذر ماه برگزار خواهد شد.

همایش آموزشی پیشگیری از مسمومیت با منواکسیدکربن در گرگان می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی قره‌قاشی: دومین همایش آموزشی پیشگیری از مسمومیت و مرگ با گاز منواکسید کربن هفته جاری در گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۵ آذرماه جاری با حضور جواد نوفرستی، رئیس کارگروه پیشگیری از مرگ‌های خاموش و رئیس انجمن جامعه ایمن کشور و مهندس علی شمس دبیر شورای سیاست‌گذاری انجمن جامعه ایمن کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان واقع در خیابان پنجم آذر، کوی تختی برگزار خواهد شد.

قره‌قاشی تاکید کرد: متاسفانه در ایام سرد سال بر اثر بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی، شاهد مرگ خاموش برخی از شهروندان هستیم که می‌توان با ساده‌ترین اقدامات ایمنی از بروز چنین حوادثی جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از این نوع حوادث، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اقدام به اجرای طرح بازدید رایگان سیستم‌های گرمایشی و دودکش‌های اماکن عمومی و منازل کرده است.

قره‌قاشی بیان کرد: بر اساس این طرح، متقاضیان می‌توانند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و با ثبت مشخصات خود و آدرس منزل، از خدمات رایگان این سازمان استفاده کنند.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار