رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: در بازرسی و نظارت‌های انجام شدهاز نانوایی‌های سطح شهرستان، ۴۵ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۰۸ میلیون تومان تشکیل و در تعزیرات بررسی و رای صادر شده است.

 ۴۵ پرونده با بیش از یک میلیارد ریال تخلف برای نانوایی‌های گنبدکاووس تشکیل شد

به گزارش گلستان 24 ؛خلیل رجبلی عصر امروز در جلسه شورای آرد و نان اظهارداشت: امسال تا پایان آبان ماه 720 مورد بازرسی توسط اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان و 70 مورد گشت مشترک توسط دستگاه‌های ذیربط مانند مرکز بهداشت، تعزیرات و غیره از نانوایی های سطح شهرستان انجام شده است.

وی افزود: از کارخانجات آرد گنبدکاووس در فصل درو نیز بازدید صورت گرفته و امسال گندم وارداتی به شهرستان وارد نشده و کارخانجات مشکل کمبود گندم نداشتند.

رئیس صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس بیان داشت: هر 3 ماه یک بار آزمایشات مخصوص در راستا کیفیت آرد از آردهای کارخانجات انجام می شود.

برآبادی مسئول کمیته نظارت آرد و نان فرمانداری ویژه گنبدکاووس اظهارداشت: 150 نانوایی در سطح شهرستان فعالیت می کنند و با توجه به ممنوعیت مجوز فعالیت برای ایجاد نانوایی جدید، هیچ‌گونه مجوزی در این رابطه صادر نشده است.

وی افزود: 9 نانوایی به صورت غیرقانونی و بدون مجوز در شهرستان فعالیت داشتند که 7 واحد آن پلمپ شده و منتظر هستیم تا اماکن و نیروی انتظامی این 2 واحد باقیمانده را پلمپ کند.

مسئول کمیته آرد و نان فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: به زودی کارت الکترونیک برای نانوایان صادر می‌شود و سهمیه آرد آنان در این کارت‌ها شارژ شده تا آنها از این طریق آرد مصرفی خود را تحویل بگیرند.

عبدالقدیر کریمی،  معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهارداشت: با هرگونه تخلف در حوزه آرد و نان به صورت جدی برخورد شود و نانوایان متخلف اعمال قانون شوند.

وی افزود: مصوبات هر جلسه پیگیری و اجرا شود و جلسات آرد و نان بیشتر و در فاصله زمانی کمتر برگزار گردد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: کیفیت نان شهرستان در سطح استان بسیار بالا است با این‌حال توصیه می‌کنم نظارت و بازرسی‌ها برای جلوگیری از هرگونه تخلف به صورت مستمر انجام شود.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار