بروز سوانح رانندگی متعدد و وجود برخی دیوار کشی های ناایمن و پر خطر پیرامون ابنیه و سازه های درون شهر گرگان سبب شد تا اعضای شورای شهر خواستار ایمن سازی و رفع خطر از این مناطق توسط شهرداری شوند.

 ایمن سازی معابر گرگان ضروری است

به گزارش گلستان 24 ؛از یکصد و دهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان، نایب رییس شورای شهر گرگان با اشاره به وقوع یک تصادف منجر به فوت در کمربندی این شهر اظهار داشت: با این تصادف منجر به فوت که ششم دی ماه رخ داد، تعداد جان باختگان امسال گرگان در معابر درون شهری به 14 نفر رسید که این رقم با کل آمار جان باختگان سال 96 برابری می کند.

محمد ابراهیم جرجانی بیان کرد: هر چند دور برگردان های ایمن و پل های هوایی متعددی در کمر بندی اجرا شده اما بروز این سوانح نشان می دهد امکانات سخت افزاری گرگان تا رسیدن به وضع ایده ال فاصه زیادی دارد .

بگفته وی باید ترتیبی اتخاذ شود تا سرعت وسایل نقلیه عبوری کاهش و پل های مکانیزه و استاندارد در کمربندی گرگان افزایش یابد.

فائزه عبدالهی یکی از اعضای شورای شهر گرگان نیز گفت: دیوارکشی پیرامون برخی ابنیه و سازه های شهر پر خطر هستند که باید هر چه سریعتر ایمن سازی شوند.

در این جلسه همچنین 3 لایحه وارده سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری گرگان در حوزه های تعیین بهای خدمات عمومی حمل و نقل در سال 98 ، اخذ بهای بار برگ و همچنین دریافت هزینه برای ساماندهی تاکسی های درون شهر در یکی از محورهای شرقی گرگان برای دومین هفته متوالی به کمیسیون عمران برگشت داده شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار