رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس اعلام کرد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس با اشاره به عدم هماهنگی و طی روال قانونی برای فعالیت توسط شرکت مسافربری «تاچ‌سی»، گفت: فعالیت این شرکت در گنبدکاووس غیرقانونی است.

فعالیت «تاچ‌سی» در گنبدکاووس غیرقانونی است

به گزارش گلستان 24،حمیدرضا حجی‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس، با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شرکتی تحت عنوان «تاچ‌سی» در شهر گنبدکاووس به عنوان شرکت مسافربری اینترنتی آغاز فعالیت خود را اعلام کرده است، اظهار کرد: شهروندان محترم مطلع باشند که رانندگان این شرکت به هیچ عنوان از نظر ما دارای صلاحیت نیستند.

وی با بیان اینکه هیچ دفترچه فعالیتی برای رانندگان خودروهای شرکت مسافربری “تاچ‌سی» از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس صادر نشده است، افزود: بنابراین این افراد از نظر این سازمان فاقد صلاحیت برای رانندگی و جابه‌جایی مسافر در گنبدکاووس هستند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مطابق ماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت کشور و مواد 31 و 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تمام فعالیت و امور مرتبط با حمل و نقل در سطح شهر و حومه بر عهده شهرداری و سازمان مدیریت حمل و نقل آن است، اضافه کرد: شرکت «تاچ‌سی» متاسفانه هیچ کدام از مراحل هماهنگی و کسب مجوز و صلاحیت لازم را انجام نداده و مطابق قانون پلمب خواهد شد.

حجی‌زاده با اشاره به اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس براساس قانون و وظایف خود فعالیت شرکت معتبر و مورد تائیدی را با نام «آی ‌تاکسی» به عنوان شرکت مسافربری اینترنتی در شورای شهر به تصویب رسانده است، ادامه داد: مدارک و نظریه شورای شهر و شهرداری برای اعلام نظر شورای ترافیک شهرستان گنبدکاووس به جلسه بعدی این شورا ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صورت تصویب نهایی این طرح در شورای ترافیک شهرستان به زودی با این شرکت تفاهم‌نامه‌ای را منعقد خواهیم کرد، گفت: پس از انعقاد قرارداد قانونی، شرکت «آی تاکسی» به صورت قانونی فعالیت خود را در سطح شهر گنبدکاووس آغاز خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس در توصیه به همه علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه حمل و نقل و مسافربری خاطرنشان کرد: همه شهروندان و علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه باید از طریق مجاری قانونی و روال مدرج در متن صریح قانون اقدام کنند تا از هرج و مرج و بی‌نظمی در سطح شهر جلوگیری شود.

حال باید منتظر واکنش و نظر مسوولان شرکت «تاچ‌سی» باشیم تا مدارک و مستندات قانونی خود را دال بر وجاهت قانونی فعالیت خود در سطح شهرستان گنبدکاووس و اخذ مجوزهای لازم ارائه کرده و یا با سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس در نهایت به توافق برسند، هرچند پس از توافق این سازمان با شرکت «آی تاکسی» بعید به نظر می‌رسد «تاچ‌سی» بتواند به عنوان شرکت دوم در گنبدکاووس فعالیت خود را در قالب سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری این شهر ادامه دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار