رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: محورهای کوهستانی استان گلستان پوشیده از برف است و تردد در این محورها تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

 تردد در جاده‌های کوهستانی گلستان فقط با زنجیرچرخ ممکن است

به گزارش گلستان 24؛ سرهنگ علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به بارش برف در ارتفاعات استان اظهار داشت: به علت بارش باران از روز گذشته در استان جاده‌های استان گلستان لغزنده بوده و در ارتفاعات نیز شاهد بارش برف بوده‌ایم.

وی افزود: رانندگان برای عبور از جاده‌های کوهستانی استان، تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان گلستان اظهار کرد: بارش برف را در جاده‌های کوهستانی توسکستان گرگان، خوش ییلاق آزادشهر، النگ رامیان استان گلستان به استان سمنان شاهد هستیم و تردد تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

عبدی با اشاره به بارش 20 سانتی‌متری برف در ارتفاعات استان، گفت: عبور و مرور در جاده های استان به صورت عادی و روان در جریان است اما محورهای مرتفع کوهستانی گلستان به سبب ریزش برف و باران لغزنده است و همراه داشتن زنجیرچرخ الزامی است.

بیشتر بخوانید

وی از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ با نحوه استفاده از آن هم آشنا باشند و همچنین به علت لغزندگی سطح جاده‌ها از هر گونه عجله و شتاب و ترمز زدن‌های ناگهانی خودداری کرده و فاصله با خودروی جلویی را حفظ کنند.

رئیس پلیس راه استان گلستان با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری در محور کوهستانی مشغول فعالیت هستند، افزود: براساس اعلام سازمان هواشناسی، این سامانه بارشی تا ظهر امروز از استان گلستان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار