معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از فعال بودن اکیپ‌های راهداری در سطح این استان خبر داد.

فعالیت اکیپ‌های راهداری در گلستان

به گزارش گلستان24؛عادل مصدقی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری در سطح استان گلستان فعال است.
وی از باز بودن تمامی مسیرها در سطح استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: تمامی جاده‌های استان گلستان باز است و تردد در جاده‌های استان گلستان برقرار است.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ابراز کرد: در مناطق کوهستانی محور آزادشهر- شاهرود و محور رادارخانه منطقه خوش‌ییلاق شاهد مه غلیظی هستیم و رانندگانی که قصد تردد به سمت شاهرود و سمنان از سمت آزادشهر را دارند باید جانب احتیاط را رعایت کنند.
مصدقی خاطرنشان کرد: دید مسیرهای مناطق کوهستانی محور آزادشهر- شاهرود و محور رادارخانه منطقه خوش‌ییلاق به علت وجود مه غلیظ بسیار کاهش پیدا کرده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه در طول این مسیر رانندگی کنند.
وی اذعان کرد: اکیپ‌های راهداری در گلستان آماده‌باش هستند و در راستای کنترل و مراقبت از ترافیک عبوری اقدامات لازم را انجام دادند و درصورتی که شاهد بارش برف در مناطق کوهستانی استان گلستان باشیم عملیات نمک‌پاشی و شن‌پاشی انجام خواهد شد.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد به مناطق کوهستانی و صعب‌العبور استان گلستان را دارند باید تجهیزات زمستانه را به همراه داشته باشند و داشتن زنجیرچرخ در خودرو الزامی است و از سلامت فنی اتومبیل خود قبل از سفر اطمینان حاصل کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار