مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از بهره‌برداری پروژه‌های مختلف فرودگاه بین‌المللی گرگان با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای هیئت دولت خبر داد و گفت: ۵ پروژه با بیش از ۱۷۴ میلیارد ریال اعتبار در فرودگاه بین‌المللی گرگان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 ۵ پروژه در فرودگاه گرگان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛با اشاره به سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان اظهارداشت: همزمان با سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان گلستان، پروژه های مختلف فرودگاه بین‌المللی گرگان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از سیستم ILS، DVOR و سیستم روشنایی تقرب دقیق در باند فرودگاه است و علاوه بر این پروژه تطویل باند و استریپ‌سازی و همچنین توسعه اپرون و محوطه‌سازی فرودگاه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای مجموع این پروژه‌ها بیش از 174 میلیارد ریال است.

آذری گفت: پروژه ILS  با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، پروژه DVOR با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال، پروژه PALS یا همان سیستم روشنایی تقرب دقیق با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال و پروژه تطویل باند و استریپ‌سازی با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد.

پرواز گرگان به کیش راه‌اندازی می‌شود

وی همچنین از راه‌اندازی دوباره پرواز کیش- گرگان-کیش خبر داد و اظهار کرد: این خط پروازی توسط شرکت هواپیمایی کیش‌ایر دوباره از 30 دی ماه راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان خاطر نشان کرد: پرواز کیش- گرگان- کیش، توسط ناوگان فوکر 100 شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برقرار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار