معاون مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان از هفت برابر شدن مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان پس از انقلاب اسلامی خبر داد

7 برابر شدن مراکز درمانی تامین اجتماعی گلستان بعد از انقلاب اسلامی

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، محمد حسین‌پور  ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: به نسبت قبل از انقلاب که در محدوده‌ای که امروزه استان گلستان نام گرفته است فقط دو درمانگاه کوچک داشتیم، امروزه با دو بیمارستان و هفت درمانگاه و نیز با پروژه‌های در دست احداث در شهرهای کلاله،‌ آزادشهر، علی‌آبادکتول و بندرگز و طرح‌های توسعه در دو بیمارستان بیش از صددرصد افزایش مراکز درمانی را در استان شاهد هستیم.

وی همچنین به افزایش چشمگیر بودجه درمانی سازمان در استان اشاره کرد و افزود: ما در استان در طی پنج سال اخیر بیش از 170 میلیارد ریال تجهیزات پیشرفته پزشکی در مراکز نصب کرده‌ایم تا بیمه‌شدگان محترم از آن بهره‌مند شوند.

حسین پور به بیماری‌های مزمن وغیرواگیر اشاره کرد و بیشترین گرفتاری بیماران را ناشی از این نوع بیماری‌ها دانست و از آن جمله به فشار خون، دیابت و ... اشاره کرد وبا توجه به برگزاری همایش‌های ارتقای سطح سواد سلامتی ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد کاهش این بیماری‌ها باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار