مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان:

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: صد درصد هزینه‌های دارویی بیماران پیوند کلیه، بیماران خاص، رادیوتراپی و سرطانی، nicu - icu و 85 درصد داروی مورد نیاز بیماران شیمی درمانی را سازمان پرداخت می‌کند.

100 درصد هزینه‌های دارویی بیماران خاص گلستان پرداخت می‌شود/ پرداخت 217 میلیارد تومان هزینه داروی بیمه‌شدگان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ احمد نصرتی با تاکید بر اینکه هیچ منع قانونی برای تهیه دارو و تجهیزات مورد نیاز بیماران بیمه شده در سازمان نداریم، افزود: خدمات درمانی این سازمان در مراکز ملکی برای بیمه شدگان کاملا رایگان ارائه می‌شود.

وی افزود: ما در استان در بخش درمان مستقیم دارای دو بیمارستان و 6 درمانگاه هستیم و در بخش درمان غیر مستقیم نیز با 25 بیمارستان استان و یک‌هزار و 300 مرکز سرپایی طرف قرارداد هستیم. 

نصرتی در خصوص تامین داروهای مورد نیاز بیمه‌شدگان که موضوع اصلی بحث بود، گفت: ما با همین هدف با صددرصد داروخانه‌های استان به تعداد 252 داروخانه طرف قرارداد هستیم و در طول سال گذشته 217 میلیارد تومان برای داروهای مصرفی بیمه شدگان استان هزینه کرده‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با تاکید بر اینکه 447 بیمار ام.اس، 4 هزار و 438 بیمار شیمی درمانی و 866 بیمار دیالیزی در استان داریم، گفت: صد درصد هزینه‌های دارویی بیماران پیوند کلیه، بیماران خاص، رادیوتراپی و سرطانی، nicu - icu و 85 درصد داروی مورد نیاز بیماران شیمی درمانی را سازمان پرداخت می‌کند.

نصرتی همچنین گفت: سازمان تامین اجتماعی ایران تنها سازمان تامین اجتماعی در سطح دنیاست که مراکز ملکی و درمان مستقیم دارد و در سایر کشورها تنها از طریق خرید خدمت تعهدات انجام می‌شود.

وی با توجه به اینکه بیمه‌شدگان در مراجعه به مراکز طرف قرارداد سرپایی 30 درصد و با مراجعه به مراکز بستری 10 درصد فرانشیز پرداخت می‌کنند و خدمات درمانی در مراکز ملکی برای بیمه شدگان کاملا رایگان است، گفت: در صورتی که سرانه درمانی بیمه‌شدگان از سوی وزارت بهداشت به سازمان پرداخت شود می‌توان انتظار داشت که خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان با سهولت بیشتری در دسترس قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار