مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اختتامیه جشنواره فیلم فجر در گرگان روز پنجشنبه برگزار می شود و در این مراسم فیلم «۲۳ نفر» اکران خواهد شد.

 فیلم «۲۳ نفر» در مراسم اختتامیه فیلم فجر گرگان اکران می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ عادله کشمیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان گلستان روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم ساعت ۱۶ با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار می شود و در این مراسم از خادمان سینمای استان تجلیل خواهد شد.

کشمیری ادامه داد: مراسم اختتامیه همراه با اکران ویژه یکی از فیلم های ارزشمند حوزه دفاع مقدس به نام «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به روند ادامه دار اکران فیلم های سینمایی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد: تالار فخرالدین اسعد گرگانی یکی از مجهزترین سیستم های نمایش فیلم را داراست و ما به دنیال احیای استفاده از این تجهیزات هستیم.

وی افزود: ما به دنبال اکران عمومی به دو شیوه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی هستیم، یک بخش مربوط به اکران فیلم های سینمای ملل که به درخواست جامعه فرهنگ و هنر که علاقه مند به آشنایی با آثار سینمای سایر کشورها هستند، اجرایی می شود.

کشمیری ادامه داد: ما به دنبال افتتاح سینمای هنر و تجربه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی هستیم، برای این بخش سالن کوچک مجاور سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی با ظرفیت ۷۰ نفر در نظر گرفته شده است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار