مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اجرای جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد و گفت: این جشنواره ١٤ لغایت ٢١ بهمن در گلستان برگزار می‌شود.

گلستان میزبان جشنواره فیلم فجر می شود

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، گفت: جشنواره فیلم فجر در استان گلستان از تاریه ۱۴ لغایت ۲۱ بهمن همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش گلستان24،​ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: امسال دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تصمیم گرفت این جشنواره را هم‌زمان در سی استان کشور و در یک سالن سینما به‌صورت هم‌زمان برگزار کند.

وی بابیان این نکته که ١٦ فیلم در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اکران می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان از چهارم تا هفتم بهمن‌ماه می‌توانند با مراجعه به سایت www.cinogram.com بلیت دریافت کنند.

حجت‌الاسلام فضیلت خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند در زمان اکران فیلم با تهیه بلیت از گیشه تالار فخرالدین اسعد گرگانی، به تماشای فیلم‌های موردعلاقه خود بنشینند.

وی با یادآوری این نکته که اکران فیلم‌ها بعدازظهرها خواهد بود، افزود: هر روز دو فیلم در زمان جشنواره برای علاقه‌مندان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اکران می‌شود.

این مسئول گلستانی در توضیح اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر در استان، گفت: تبلیغات در صداوسیمای مرکز گلستان هم انجام‌شده است.
 

منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار