فرماندار گمیشان گفت: متاسفانه شب گذشته در حادثه واژگونی یک فروند قایق دو نفر به نام‌های نازمحمد خالدی و احمد عبدالحسینی جان خود را از دست دادند و احتمال مفقود شدن سه الی چهار نفر در این حادثه وجود دارد.

نجات 17 نفر از سرنشینان قایق/2 نفر در حادثه واژگونی قایق جان باختند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ به نقل از خبرگزاری فارس امیر شیرتوماج صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: شب گذشته در حادثه واژگونی قایق نیروهای امدادرسان متاسفانه تاکنون دو نفر به نام‌های نازمحمد خالدی و احمد عبدالحسینی جان خود را از دست دادند و احتمال این وجود دارد که سه الی چهار نفر دیگر در این حادثه مفقود شده باشند.

وی تصریح کرد:جستجو برای یافتن مفقودشدگان در حادثه تلخ واژگونی یک فروند قایق امدادی در محور گمیشان از طریق بالگرد، هوانیوز و جمعیت هلال‌احمر، صیادان و مردم همچنان ادامه دارد.

فرماندار گمیشان ابراز کرد: 17 نفر از سرنشینان قایق امدادرسان در محور گمیشان تاکنون نجات پیدا کردند تلاش می‌کنیم مابقی  افراد مفقودشده را پیدا کنیم.

توماج در خصوص آبگرفتگی منطقه سیل‌زده گمیشان خاطرنشان کرد: ورودی آب از سمت رودخانه گرگان‌رود تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش یافت ولی از نقطه شرقی شهر گمیشان شاهد ورود رواناب‌هایی هستیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار