رئیس جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از مناطق سیل‌زده گلستان گفت: متاسفانه سیل به 10 نقطه استان گلستان خسارت وارد کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از مناطق سیل‌زده گلستان: سیل به 10 نقطه گلستان خسارت زد/ مردم سیل‌زده گلستان به کمک‌های مردمی نیاز دارند

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از خبرگزاری فارس علی‌اصغر پیوندی صبح امروز در مناطق سیل‌زده آق‌قلا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سیلاب اخیری که در استان گلستان رخ داد متاسفانه شاهد آن هستیم که سیل به 10 نقطه گلستان خسارت زده است.وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر یک جمعیت مردمی است و اساس کار آن به صورت داوطلبانه است متاسفانه وسعت خسارت در این منطقه بسیار زیاد است و مردم در 10 نقطه استان گلستان درگیر سیل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه مردم سیل‌زده گلستان به کمک‌های انسان‌دوستانه نیاز دارند، ابراز کرد: با توجه به وسعت خسارت ناشی از سیل در استان گلستان انتظار داریم مردم کمک‌های بشردوستانه خودشان را به مردم سیل‌زده گلستان ارسال کنند.

پیوندی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به نیاز منطقه سیل‌زده استان گلستان با ماشین‌آلات سنگین به یاری مردم سیل‌زده استان گلستان آمده‌اند که تلاش داریم با همکاری همه دستگاه‌های امدادی، منطقه سیل‌زده گلستان نیز از وضعیت بحرانی خارج شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار