فرمانده ناوگان دریایی شمال کشور گفت: سامانه سیار خبازخانه نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه سیل‌زده شهرستان آق‌قلا مستقر شد.

فرمانده ناوگان دریایی شمال کشور: سامانه سیار خبازخانه نیروی راهبردی دریایی ارتش ایران در آق‌قلا مستقر شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛به نقل ازخبرگزاری فارس سیدعبدالوهاب طاهری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سامانه سیار خبازخانه نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور خدمات‌دهی اقلام مورد نیاز و ضروری مردم سیل‌زده استان گلستان در آق‌قلا مستقر شد.

وی تصریح کرد: 10 تیم عملیات ویژه همراه با تجهیزات کامل اعم از قایق‌های امداد و نجات و چهار تیم غواصی در مناطق سیل‌زده که قابل دسترسی نیستند و مشکلات زیادی دارند بویژه روستاهای آق‌قلا که در محاصره سیل قرار دارند این تیم‌ها در حال انجام عملیات امدادرسانی هستند.

فرمانده ناوگان دریایی شمال کشور ابراز کرد: تیم عملیات ویژه نیروی دریایی شمال کشور توانستند در راستای توزیع اقلام ضروری به سیل‌زدگان و همچنین نجات افراد گرفتار در سیل گام موثری بردارند.

طاهری خاطرنشان کرد: دو فروند یگان بالگرد داریم که با توجه به نوع ماموریتی که دارند طی چند روز گذشته بیش از 30 سورتی پرواز مختلف انجام شد که عملیات امدادرسانی از این طریق صورت گرفت همچنین زن بارداری که در وضعیت خوبی نبود توانستیم به بیمارستان انتقال دهیم.

وی اظهار کرد: یک سردخانه سیار در منطقه سیل‌زده آق‌قلا مستقر کردیم که اقلام ضروری مردم سیل‌زده این شهرستان را تامین می‌کند.

فرمانده ناوگان دریایی شمال کشور اذعان کرد: از سوی مقام معظم رهبری دستور داریم که تا زمانی که مشکل سیلاب در منطقه رفع نشود این مکان را ترک نکنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار