رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه ۵۰ کانکس در راه گلستان است، گفت: خللی در روند آموزشی دانش‎آموزان در مناطق سیل‎زده استان نخواهیم داشت.

خللی در روند آموزشی در مناطق سیل‎زده گلستان نخواهیم داشت/ ۵۰ کانکس با کاربری آموزشی در راه گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی استانداری گلستان، مهرالله رخشانی‎مهر در جلسه بررسی وضعیت مدارس سیل‎زده گلستان، ضمن تشکر از زحمات مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان با تأکید وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تمام تلاش و همت ما این است که مدارس آماده استفاده دانش‎آموزان بعد از تعطیلات نوروزی شود.

وی ادامه داد: ۵۰ کانکس از استان‌های کرمانشاه، خراسان‌رضوی و ایلام با کاربری آموزشی به سمت استان گلستان در حال ارسال است که امروز به استان گلستان خواهد رسید.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افزود: در جریان توفان و سیل اخیر به موتورخانه‎ها و تاسیسات مدارس هم آسیب جدی وارد شد که با همت همکاران ما تعمیرات آنها در حال انجام است.

رخشانی‎مهر خاطرنشان کرد: انتظار داریم که اعتبارات مدیریت بحران در اختیار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هم قرار گیرد تا خللی در روند آموزشی دانش‌آموزان ایجاد نشود.

علی الهیار ترکمن معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش هم در این جلسه اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش تأکید داشتند که در کنار کار عمرانی که برای مدارس سیل‎زده انجام می‎شود حمایت از معلمان آسیب دیده هم با جدیت دنبال شود و در این راستا با صندوق ذخیره فرهنگیان و بیمه معلم هماهنگی‌های انجام شده است و همچنین با بانک ملی برای وام‎های کم‎بهره برای معلمان شهرهای آسیب‌دیده رایزنی شده است.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار