مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از ‍ ‍ خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیل به ماشین آلات راهداری خبر داد.

‍ ‍ خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیل گلستان به ماشین آلات راهداری

به گزارش گلستان 24 ؛ نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مهدی میقانی با توجه به حجم گسترده سیل گلستان گفت: با توجه به گستردگی سیل گلستان و عملیات راهداران در مناطق کوهستانی بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات راهداری از نخستین لحظات شروع بحران در غالب اکیپهای امدادرسانی و عملیاتی راهداری کار خدمات رسانی را شروع کردند.

وی تصریح کرد: ماشین آلات و تجهیزات راهداری و راهداران زحمتکش استان به طور شبانه روزی عملیات احداث خاکریز در حاشیه رودخانه ها، روستاها و شهرهای در معرض سیل، تنقیه،سرویس و پاکسازی پلها و ابنیه فنی، لایروبی رودخانه هاو احداث پلهای موقت و ایمن سازی راههای تخریب شده و ... را بر عهده داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با توجه به فشار کاری به راهداران گلستان بیان داشت: این حجم گسترده فعالیتها سبب گشت ماشین آلات و تجهیزات راهداری بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت دیدند و راهداران گلستان با توجه به آنکه در دو جبهه محورهای کوهستانی و مناطق سیل زده به طور شبانه روزی درگیر بودند، همین امر سبب گشت راهداران ما دچار خستگی و بیخوابی مفرط گردند.

میقانی در ادامه تصریح کرد: از وزیر راه و شهرسازی و مهندس حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر و تشکر ویژه دارم که به طور مستمر در جریان آخرین وضعیت خدمات رسانی به مناطق سیل زده هستند و به تمامی مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها ماموریت دادند تا با تمام امکانات و تجهیزات در اختیار خدمات رسانی به سیل زدگان گلستان باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در زمینه تعداد ماشین آلات راهداری خاطر نشان شد: تاکنون ۲۵ دستگاه تریلی، ۳۶ دستگاه لودر، ۳۱ دستگاه گریدر، ۲۰ دستگاه بیل بکو، ۲۱ دستگاه بیل مکانیکی، ۲۵ دستگاه جرثقیل و کمرشکن و ۵۰ دستگاه خودروهای امدادرسان به سیل زدگان امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار