​سرپرست معاونت راهداری گلستان:

​سرپرست معاونت راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: از اول آذرماه سال جاری طرح راهداری زمستانه با استقرار ۲۴ اکیپ راهداری در طول راه ها اجرا خواهد شد.

۲۴ اکیپ در طرح راهداری زمستانه گلستان فعالیت می کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا بیکی صبح دوشنبه در خصوص طرح راهداری زمستان در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: همزمان با شروع فصل سرما و بارش های پاییزی و زمستانه، طرح راهداری زمستانه امسال با استقرار ۲۴ اکیپ راهداری در طول راه ها به ویژه محورهای برفگیر استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این اکیپ ها ۳۴۱ نفر با بکارگیری ۱۶۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین کار راهداری زمستانه را انجام می دهند.

بیکی ادامه داد: اکیپ ها در ۲۴ راهدارخانه استان مستقر بوده و هزار و ۵۲۱ کیلومتر محور و ۶۹۶ کیلومتر گردنه برفگیر را پوشش خواهند داد.

بیکی با بیان این که راهداری زمستانه به طور رسمی از اول آذرماه سال جاری به اجرا درمی آید، تصریح کرد: تمام تلاش راهداران بازنگهداشتن مسیرها و خدمات رسانی به موقع به کاربران جاده ها است و به همین دلیل راهداران در طول اجرای طرح راهداری زمستانه به خصوص در مواقع بحرانی در آماده باش کامل به سر می برند.

وی در پایان به هم استانی ها توصیه کرد که حتی الامکان از سفرهای غیرضروری در زمستان پرهیز کنند و در صورت سفر ضروری، برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کرده و تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار