قائم مقام شهردار گرگان از پیوستن «نیکولا دراگویچ» صربستانی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان خبر داد.

پیوستن «نیکولا دراگویچ» صربستانی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گرگان در خصوص جذب دومین بازیکن خارجی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: پس از درخواست کادر فنی در خصوص ضرورت جذب دومین بازیکن خارجی، موضوع در دستور کار شهرداری گرگان و کادر فنی تیم قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از پیشنهاد کادر فنی، موضوع توسط شهرداری گرگان و شخص شهردار بررسی و در نهایت مورد موافقت قرار گرفت و مذاکرات برای به خدمت گرفتن «نیکولا دراگویچ» صربستانی انجام شد.

قائم مقام شهردار گرگان بیان کرد: قرارداد اولیه برای جذب این بازیکن به امضا رسیده و در صورتی که مشکل خاصی بوجود نیاید این بازیکن در رقابت‌های پلی‌آف تیم بسکتبال شهرداری گرگان را همراهی خواهد کرد.

کریمی بیان کرد: این بازیکن به عنوان بازیکن «سنتر» در پست‌های چهار و پنج به خدمت گرفته شده و قابلیت بازی در پست سه را هم دارد.

گفتن است، «نیکولا دراگویچ» دارای بازی در لیگ دسته اول بسکتبال اسپانیا، لیگ اول مکزیک، لیگ اول فرانسه، لیگ اول ایتالیا و بوندس لیگا آلمان را در کارنامه خود دارد.

وی در تیم‌های رده‌های ملی بسکتبال صربستان و تیم ملی دانشجویان صربستان بازی کرده است.

لازم به ذکر است، فردا در نخستین دیدار خود در رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در مشهد به مصاف نماینده مشهد خواهد رفت.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار