امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه اقدام رئیس جمهور آمریکا موجب پشیمانی خودش خواهد شد، گفت: این اقدام نابودی و فروپاشی آمریکا را به جلو انداخت.

اقدام جاهلانه ترامپ نابودی آمریکا را به جلو انداخت/ از امشب سران رژیم صهیونیستی با ترس از مرگ می‌خوابند

به گزارش گلستان 24 ؛ امام جمعه گنبدکاووس امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در گنبدکاووس با اشاره به اینکه سپاه پاسداران یکی از ارزنده‌ترین و جاودانه‌ترین تدابیر امام راحل برای دنیای اسلام و جبهه حق است، اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امید دل‌های همه مردم آزاده دنیا فارغ از رنگ، نژاد، دین، مذهب و ملیت است.

وی با بیان اینکه اقدام جاهلانه ترامپ در تروریست خطاب کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که این نهاد انقلابی توانسته در اجرای رسالت‌های خود موفق عمل کند، افزود: دشمن با این اقدام احمقانه نشان داد که تا چه حد از اقدامات سپاه ترسیده و فهمیده است که خادمان واقعی مردم و انقلاب این مجموعه انقلابی است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه این اقدام نشانه‌های بسیار روشنی از زمان مقابله جدی با استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: همه دنیا باید بدانند که از این لحظه به بعد رژیم جعلی صهیونیستی به هیچ وجه امنیتی نخواهد داشت و سران این رژیم غاصب باید هر شب با کابوس و ترس نابودی سر بالین بگذارند.

ترابی با اشاره به اینکه مهم‌ترین نکته در این شرایط حفظ حدت کلمه میان مسوولان در سطوح مختلف نظام، دولت و دستگاه‌های مختلف است، ادامه داد: هرگونه اختلاف در موضع‌گیری و یا ناهماهنگی از این پس سرعت نابودی دشمن را کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نیازی به دست به کار شدن نیروهای نظامی داخلی نداریم، تصریح کرد: برای این کار تنها بخشی از نیروهای نیابتی ما در جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده دنیا کافی است که بدون تردید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هدف خواهیم رسید.

امام جمعه گنبدکاووس با تقدیر از مواضع انقلابی و مستحکم رئیس جمهور، دولت، شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی در برابر این اقدام دشمن، اضافه کرد: همه ما می‌دانیم که این جهالت دشمن، پیروزی بزرگ برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نشان دهنده عمق استراتژیک و راهبردی نفوذ سپاه در تحولات دنیاست.

ترابی اتفاق اخیر به هلاکت رسیدن چهار تروریست آمریکایی در افغانستان را ضرب شست نخست سپاه و نیروهای نیابتی ایران از دشمن دانست و تاکید کرد: یقین داشته باشید که این رخداد نابودی و اضمحلال آمریکا را سال‌ها به جلو انداخت.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار