جناب آقای هاشمی شما امروز در جشن استقبال از امام راحل که با حضور مردم و جوانان گرگانی در مصلی این شهر برگزار شد گفتید نباید گول رفتار و حرفهای دشمن را خورد و می دانید آمریکا به عنوان دغل کارترین کشور متخاصم راهی برای اطمینان از رفتارهایش برای ملت ایران باقی نگذاشت..

 جناب استاندار بیایید گول رفتار و حرکات دشمن را نخوریم!

به گزارش گلستان 24 ؛ استاندار گلستان که به عنوان سخنران اصلی مراسم جشن استقبال از امام که در مصلی برگزارشد بود به بیان دستاوردهای زیادی که در این 40 سال انقلاب در سایه تحریمها و مشکلات برای ملت حاصل شد پرداخت.

استاندار محترم در سخنانشان به دشمنی آمریکا و ابرقدرتهای منطقه اشاره کرد و گفت که نمیتوان به دشمن و رفتارهایشان اعتماد کرد.

اما جناب هاشمی با وجود این که خود معترف بودبد به دشمنی 40 ساله امریکا با ایران و عدم اعتماد به این کشور، اظهارات امروزتان در مورد نتیجه خوب برجام برای کشورمان کمی قابل تامل بود.

 امروز اشاره شد به اینکه برجام برای ملت ما دستاورد خوبی داشته! و دلیل اصلی که به آن استناد شد هم این بود که چون آمریکا از برجام خارج شد! در نتیجه این قرارداد برای کشور و مردم مان نتیجه داشت!.

اما جناب استاندار، شما به عنوان یک مدیر ارشد، خوب می دانید که یک قرارداد و یا دستورالعمل به صرف آنکه بر روی کاغذ خوب نوشته شود به خودی خود نمی تواند خوب باشد، چرا که باید بتوان آن را خوب اجرا کرد تا از نتایجش مثبتش بهره برد

 حال بماند که بر سر مفاد این قرارداد از سوی صاحبنظران انتقادهای زیادی مطرح شد که اجازه گفتن آن از هیچ تریبونی داده نشد!

با این حال این قرارداد که اقایان آن را تصمیم نظام خواندند! با کشورهای مورد مذاکره کننده بسته شد اما به اعتراف صریح مسئولینی که به طور مستقیم در آن دخیل بودند دستاوردشان از برجام تقریبا هیچ بود!

شما فرمودید نباید گول رفتار و حرفهای دشمن را خورد درست می فرمایید و البته می دانید آمریکا به عنوان دغل کارترین کشور متخاصم راهی برای اطمینان از رفتارهایش برای ملت ایران باقی نگذاشت که بخواهیم با خارج شدنش از برجام و .. نتیجه بگیریم که این قرار داد برای امریکا بد و برای ما خوب است.

در این نوشته بنا نیست از هزینه های انسانی و مالی و .. داده شده برای برجام و معطل کردن کشور به تصمیمات برجامی که خساراتی را به ما وارد کرد سخن گفته شود.

 فقط خواستم به عنوان یک مستمع سخنان امروز شما بگویم همانطور که اشاره کردید بیاییم گول رفتار و حرکات دشمن را نخوریم و تحلیل درست از رفتار آنها داشته باشیم و بدانیم اگر رییس جمهور دلقک امریکا از برجام خارج شد  باز هم این دلیلی نمی شود که بگویم لابد این قرارداد برای ملت ما نتیجه ای داشت چرا که به گفته مذاکره کنندگان ارشد، عایدی ملت ما از برجام  هیچ بود! و تاکنون نتیجه ای نداشت .

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار