توزیع 4500 چادر امدادی هلال احمر بین سیل زدگان، معرفی 900 سیل زده برای ساخت و تعمیر مسکن به بانک و استقرار ۱۲ گروه برای تعمیر لوازم خانگی سیل زدگان آق قلا، از جمله اخبار کوتاه مرتبط با سیل گلستان در روز چهارشنبه است.

اخبار کوتاه سیل استان

به گزارش گلستان۲۴،مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از زمان آغاز سیل در این استان تاکنون علاوه بر اسکان حدود 16 هزار سیل زده در اردوگاه های اسکان اضطراری، 4 هزار و 574 چادر امدادی هم میان سیل زدگان توزیع شد.
محمدعلی هروی اظهار داشت: همچنین در فاز دوم امدادرسانی به سیل زدگان، یک هزار و 568 خانه و 25 کوچه و خیابان در مناطق سیل زده از آب تخلیه شد.
** 
فرماندار آق قلا گفت: با فروکش کردن سیلاب و بازگشت شهروندان به منازل٬ با هماهنگی بعمل آمده با اداره کل فنی و حرفه ای استان٬ لوازم خانگی آسیب دیده در سیل اخیر بصورت رایگان تعمیر می شود.
امانگلدی ضمیر اظهار داشت: ۴ گروه از هفته گذشته و با استقرار در این شهر، تعمیرات لوازم خانگی مانند یخچال٬ فریزر٬ آبگرمکن٬ اجاق گاز و پمپ های آب شهروندان را آغاز کردند.
** 
رییس ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت که تاکنون 900 سیل زده این استان برای ساخت و تعمیر مسکن خسارت دیده به بانک های عامل معرفی شدند.
عباس حق بین اظهار داشت: از این تعداد 600 نفر برای تعمیر و بقیه ساخت مسکن هستند. 
**
الهه غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت که نمایشگاه فروش صنایع دستی تولید شده توسط زنان ساکن در مناطق سیلزده گلستان در تهران برپا می شود

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار