مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: تاکنون هشت هزار و ۱۴۹ پرونده برای واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در گلستان تشکیل شده و ۹۰۰ متقاضی واجد شرایط هم به بانک معرفی شدند.

تشکیل ۸۰۰۰پرونده برای نوسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛محمدتقی زمانی نژاد صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تعامل همه دستگاه های اجرایی و با اعلام همکاری و مساعدت بانک های عامل استان در توزیع اعتبار شهرستانی تسریع در روند تشکیل پرونده را شاهد هستیم.

وی افزود: تاکنون هشت هزار و ۱۴۹ پرونده اعم از احداثی و تعمیری تشکیل شده و ۹۰۰ متقاضی واجد شرایط هم به بانک معرفی شدند.

زمانی نژاد توضیح داد: تاکنون بالغ بر ۳۰۰ متقاضی تسهیلات ساخت و ۶۰۰ متقاضی تسهیلات تعمیری به شعب بانک های عامل سطح استان معرفی شدند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ تیم ارزیاب در سطح استان منازل مسکونی را مورد بررسی قرار دادند و تاکنون ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد شناسایی شده که هفت هزار و ۳۰۰ مورد آن احداثی و ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد تعمیراتی است.

زمانی نژاد با بیان اینکه بنیاد مسکن تا ساخت آخرین واحد در مناطق سیل زده در کنار مردم خواهد ماند، از فعال بودن ستادهای بازسازی مناطق سیل زده در دو شهرستان ترکمن و گمیشان خبر داد و گفت: مردمی که منازل آنها در سیل آسیب دیده می توانند با مراجعه به این ستاد و با تشکیل پرونده مدارک معرفی به بانک ها را دریافت کنند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار