رئیس انجمن موسیقی استان گلستان:

اسماعیلی از راه اندازی سامانه ای برای جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعات موسیقی کشور به همت انجمن موسیقی ایران خبر داد.

راه اندازی سامانه بانک اطلاعات موسیقی کشور

به گزارش گلستان۲۴،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، «ابوذر اسماعیلی ثالث» درباره اهداف این سامانه گفت: مقدمه ای بر ایجاد رصد خانه موسیقی ایران، تهیه تصویری جامع و مستند از جغرافیای موسیقی، ساماندهی آمار و اطلاعات هنرمندان و دست اندرکاران موسیقی، دستیابی به جامعه آماری و شناخت ظرفیت های موسیقیایی هر منطقه از کشور و ایجاد زمینه برای برگزاری انتخابات شعب انجمن موسیقی ایران توسط کاربران است.

 

رئیس انجمن موسیقی استان گلستان ادامه داد: در دسته بندی ها، اول اطلاعات عمومی جمع آوری خواهد شد که شامل بدیهیاتی است که در این حوزه وجود دارد. در مرحله دوم نیز فضای کار به شکل تخصصی نگاه می‌شود و همه افراد می‌توانند بنا به تخصصی که دارند در صفحه مربوط به تخصص خود وارد سامانه شده و نام خود را ثبت کنند.

 

اسماعیلی افزود: البته برای راستی آزمایی این ثبت اقداماتی انجام گرفته که در سامانه به‌صورت مشروح درباره آن توضیحات لازم ارائه شده است و نیز در سامانه خدماتی ارائه شده که افراد بعد از ثبت نام خود طبق ضوابط بانک اطلاعاتی می‌توانند از آن بهره ببرند.

 

وی اظهارداشت: تمامی افرادی که در تمامی حوزه های مرتبط با موسیقی فعالیت دارند می توانند با مراجعه به تارنمای www.nay.ir به منظور ثبت نام و ثبت مشخصات اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار