مقصودلو گفت: به منظور تنظیم بازار برخی اقلام ضروری در شهرستان کردکوی در آستانه ماه مبارک رمضان توزیع می‎شود.

توزیع برنج 4 هزار و 800 تومانی در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش گلستان۲۴،«لیلا مقصودلو» امروز (دوشنبه ۹ اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برخی اقلام طرح نظارتی تنظیم بازار در نظر گرفته شده و شهروندان باید مطلع باشند که تمامی این اقلام را قبل از ماه مبارک رمضان توزیع خواهیم کرد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کردکوی ادامه داد: شکر طرح تنظیم بازار به مبلغ 3 هزار و 700 تومان و مرغ 11 هزار و 500 تومان و به شکل تک نرخی، گوشت قیمت شناور است و در طرح تنظیم بازار گوشت منجمد گوساله 33 هزار تومان و گوشت گرم 43 هزار تومان توزیع خواهد شد.

 

مقصودلو افزود: در سال جاری سه بار گوشت منجمد و گرم برای تنظیم بازار در شهرستان کردکوی عرضه شده است.

 

وی گفت: گوشت منجمد قبل از ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد و همچنین قند تنظیم بازار نیز برای توزیع بین شهروندان کردکویی در نظر گرفته شده است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارات کردکوی تاکید کرد: برنج نیز به قیمت 4 هزار و 800 و 5 هزار و 900  نیز بین شهروندان توزیع خواهد شد و این در حالی است که برنج طارم با قیمت بالغ بر 14 هزار تومان توزیع می‎شود.

 

مقصودلو خاطرنشان کرد: قیمت مرغ را توانستیم در شهرستان کردکوی مهار کنیم تا نگرانی برای ماه مبارک رمضان نداشته باشند و تلاش می‎کنیم که گوشت را نیز در شهرستان کردکوی که در حال حاضر 70 تا 80 هزار تومان است کاهش دهیم.

 

وی گفت: تلفن 124 مردمی نیز وجود دارد و اگر انتقاد و پیشنهادی وجود دارد می‎توانند مردم از این طریق ارائه کنند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار