رئیس اداره تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گلستان از توزیع 680 تن گوشت مرغ در این استان خبر داد.

توزیع 680 تن گوشت مرغ در گلستان

به گزارش گلستان24؛سعید حسن‌پور صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: 680 تن گوشت مرغ در گلستان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال هستیم و دولت در راستای تنظیم بازار حمایت‌های خوبی ارائه داده است میزان کالاهای پرمصرف می‌توان به برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز، میوه‌های شب از جمله سیب زرد و سیب قرمز و پرتقال اشاره کرد.

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گلستان ابراز کرد: در سطح استان گلستان به صورت انبوه در فروشگاه‌های عرضه مستقیم و اصناف، تمام اقلام کالای پرمصرف به جز میوه در بازار استان گلستان در حال توزیع است.

حسن‌پور با بیان اینکه 680 تن گوشت مرغ در گلستان عرضه می‌شود، اذعان کرد: گوشت قرمز در استان گلستان به میزان 40 تن توزیع می‌شود.

وی از توزیع 45 تن تخم‌مرغ وارداتی در گلستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه گلستان یکی از استان‌های تولیدکننده تخم‌مرغ در کشور است علاوه بر این میزان 45 تن تخم‌مرغ در گلستان توزیع می‌شود.

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گلستان ابراز کرد: 50 درصد از تولیدات مرغ و تخم‌مرغ از ماه‌های اخیر به استان گلستان تخصیص داده شد که این واحدها همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار