9 اردیبهشت؛

در برخی از مناطق شهر نسبت به روز های گذشته شاهد کاهش شدید آبگرفتگی بوده ایم.

آخرین خبر ها از وضعیت شهر آق قلا

به گزارش گلستان24؛بعد از ورود دومین موج سیلاب به شهر آق قلا ،امروز 9 اردیبهشت ماه شاهد کاهش شدید آب در مناطق تازه آباد وکل آباد بوده ایم ولی همچنان به علت سرعت جریان آب خیابان ها در محله کل آباد دچار آبگرفتگی است.

طبق اظهارات شهروندان آق قلایی و مشاهدات خبرنگار ما آب به منازل مردم وارد نشده و تنها در برخی از مناطق مقدار کمی آب درون حیاط منازل جمع شده است.

نیروهای ارتش و سپاه در کنار سیل بند، روستای یلمه خندان و پشت میدان اسب دوانی شهر آق قلا حدود سه روز مستقر هستند تا بتوانند سیل بند های ایجاد شده را تقویت و مانع از شکستگی دوباره آنها و در نهایت ورود آب به شهر شوند.

photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۷_۱۳-۲۷-۵۳

وضعیت کلی شهر آق قلا نسبت به روز های اول سال بسیار مناسب است و تنها در برخی از نقاط گفته شده مقداری آب گرفتگی وجود دارد که تردد مردم را به منازل خود سخت کرده است.

آن دسته از شهروندانی که منازلشان به علت سیلاب دچار مشکل شد است در کمپ های ایجاد شده توسط هلال احمر مستقر می باشند.

به گفته منابع محلی و برخیز از مسئولین شهری حاضر  در منطقه در صورت استحکام سیل بند ها در چند روز آینده آب از مناطقی که دچار آبگرفتگی شده اند خارج خواهند شد.

photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۹_۱۵-۰۱-۳۱

همچنین سردارحسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان که در منطقه یلمه خندان مستقر بود،در گفت وگو با خبرنگار ما،اظهار کرد:نیروهای ما به همراه بیل های مکانیکی در این منطقه مستقر هستند تا از شکستگی سیل بندها جلوگیری کنند.

وی ادامه داد:انشاالله بعد از خروج آب با کمک نیروهای جهادی و اکیپ های جنگ نوین سپاه مشغول به پاک سازی و میکروب زدایی منازل مردم خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار