مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: رانش زمین در مینودشت سبب قطعی گاز ۲۱ روستا و شهر دوزین و همچنین قطعی برق در ۱۱ روستا شد اما خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

رانش زمین در مینودشت / گاز 21 روستا و برق 11 روستا قطع شد

به گزارش گلستان۲۴؛ مجتبی جمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: روز گذشته رانش در مسیر جاده توسکاچال به شهر دوزین (محدوده صفی آباد قدیم) در شهرستان مینودشت رخ داد که این رانش سبب ریزش کوه و محدودیت راه ارتباطی به شهر دوزین از این مسیر شد.

وی افزود: با اینحال تردد از مسیر ارتباطی اصلی شهر دوزین، تنگه چهل چای به‌طور عادی در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بیان داشت: به دلیل آسیب به خط انتقال گاز منطقه، گاز شهر دوزین و 21 روستای منطقه قطع شده است که البته از ساعات نخست این حادثه، عوامل شرکت گاز با همکاری سایر دستگاه‌های اجرائی مشغول انجام عملیات خاکبرداری و اقدامات لازم برای شناسائی و ترمیم محل شکستگی با رعایت ملاحظات و الزامات ایمنی و برقراری مجدد خدمات گاز هستند.

وی ادامه داد: برق شهر دوزین و 11 روستای منطقه نیز قطع شده بود که با تلاش و پیگیری عوامل شرکت توزیع نیروی برق، برق مناطق مذکور از ساعاتی قبل برقرار شده است.

وی همچنین در خصوص وضعیت آب منطقه گفت: آب شرب روستاهای صفی آباد جدید و توسکاچال نیز ساعاتی پس از قطع ناشی از حادثه، دوباره برقرار شد.

جمالی خاطرنشان کرد: رانش زمین خارج از منطقه مسکونی بوده و آسیب و صدمات جانی جاده‌ای نیز نداشته است و روستای صفی آباد (قدیم) نیز از روستاهای طرح کوچ بوده که قبلا به روستای صفی آباد جدید جابه‌جا شده است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار