فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از کشف بیش از 6 کلیوگرم تریاک و زمین‌گیر شدن سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 6 کلیوگرم تریاک در گنبد / موادفروشان در دام قانون

به گزارش گلستان۲۴؛محمود علیفر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل این نهاد انقلابی و خدمتگزار، اظهار کرد: موضوع امنیت مردم در همه حوزه‌ها اعم از امنیت عمومی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی همواره مورد توجه ما بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروزه آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و حتی مسوولان ارشد کشور به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: مادر و ریشه عمده آسیب‌های اجتماعی استعمال و اعتیاد به مواد مخدر است که باید مبارزه با آن به صورت اجتماعی و فراگیر در سطح کشور عملیاتی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در روزهای گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان را اجرایی کرده‌ام، خاطرنشان کرد: در این طرح بالغ بر 18 خرده فروش مواد مخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

علیفر از کشف بیش از 6 کیلو و 200 گرم مواد افیونی از نوع تریاک در یک عملیات پلیسی دیگر خبر داد و گفت: عزم ما برای مقابله با مواد مخدر بسیار جدی است و خواسته ما از مردم این است که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت توزیع‌کنندگان مواد مخدر مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار