فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از کشف بزرگترین محموله شیشه در سطح استان گلستان در آزادشهر خبر داد.

کشف بیش از 13 کیلوگرم محموله شیشه در شهرستان آزادشهر

به گزارش گلستان 24، سرهنگ پاسدار محمدرضا اصلانی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: روزهای گذشته در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در سطح شهرستان در قالب تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه، موضوع بررسی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از انجام ۲ ماه کار اطلاعاتی منظم و فشرده، در نهایت ماموران موفق به شناسایی محل اختفای متهمان در شهرستان آزادشهر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: پس از شناسایی محل فعالیت این افراد و با هماهنگی مراجع قضایی، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان آزادشهر در یک عملیات مشترک و غافلگیرانه موفق به دستگیری دو نفر از تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر شدند.

سرهنگ اصلانی خاطرنشان کرد: پس از بازرسی از محل اختفای متهمان، ماموران موفق شدند ۱۳ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کنند.

وی در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان در راستای برخورد با سوداگران مرگ از تمام ظرفیت قانونی خود استفاده خواهد کرد و تلاش در این عرصه برابر با افزایش امنیت و سلامت در جامعه است.

انتهای پیام/تیتر آزاد

ارسال نظر

آخرین اخبار