مجوزهای استانی پروژه‌های تله کابین،  زیپ‌لابین و سورتمه گرفته شد

به گزارش گلستان۲۴؛ شهردار گرگان  در صد و چهل و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان که  با حضور اعضای شورا، شهردار و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مجوزهای استانی پروژه‌های تله کابین،  زیپ‌لابین و سورتمه گرفته شده و در حال حاضر در تهران و چالوس در حال رسیدگی است.
عبدالرضا دادبود تأکید کرد: جلسات متعددی در خصوص تله‌کابین گذاشتیم و پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و مباحث فنی و غیره بررسی شد.
وی بیان کرد: مقرر شده که بعد از ماه رمضان در سطح ملی درباره جلسه‌های مربوط به این پروژه‌ها برگزار شود که در صورت موافقت خیلی زود اجرایی خواهد شد.
دادبود با بیان اینکه به محض اینکه مجوزها صادر شود کار اجرایی این پروژه‌ها هم آغاز خواهد شد، افزود: منابع نقدی برای پروژه افسران تأمین شده است اما در بخش غیرنقدی بسته‌ای از املاک در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته که بعد از دادن فراخوان و برنده شدن در مناقصه، املاک در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد.
وی درباره اجرای طرح آفتاب افزود: فرمانداری ایراداتی به این مصوبه گرفته و این پروژه همچنان بلاتکلیف است.
دادبود با بیان اینکه نسبت به انجام تعهدات به پیمانکاران تذکر دادیم، درباره جابه‌جایی بازار هفتگی گرگان گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز و مقدمات انتقال کسبه به مکان جدید در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار