رحمان نیا گفت: در حال حاضر بر اساس الگوها انتظار داریم که امروز نیز بارش‎ها را به شکل گسترده‎تری و با شدت بیشتر و به شکل نقطه‎ای شاهد باشیم.

افزایش ابر و بارش‎های خفیف و پراکنده در استان

به گزارش گلستان۲۴؛ «محمدرضا رحمان‎نیا» امروز (چهارشنبه 25 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نفوذ هوای سرد از 23 اردیبهشت شاهد افزایش ابر و بارش‎های خفیف و پراکنده بودیم.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان ادامه داد: روز گذشته نیز شاهد افزایش ابر بودیم و در شب گذشته نیز به شکل پراکنده بارش‎هایی را در سطح استان شاهد بودیم که از نظر مقدار این بارندگی‎ها میزان قابل توجهی نداشت.

 

رحمانی‎نیا تاکید کرد:  در حال حاضر بر اساس الگوها انتظار داریم که امروز نیز بارش‎ها را به شکل گسترده‎تری و با شدت بیشتر و به شکل نقطه‎ای شاهد باشیم.

 

وی افزود: ماهیت بارش‎های بهاری در بعدازظهر و شب به شکل رگباری و نقطه‎ای خواهد بود و در مناطق کوهپایه‎ای و کوهستانی ممکن است حتی به وقوع سیلاب و یا طغیان رودخانه‎ها منجر شود.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: درخواست داریم از همشهریان که در حاشیه رودخانه‎ها اسکان نداشته باشند و از فردا از شدت ابر کاسته خواهد شد و برای فردا بعدازظهر و یا شب بارنده‎های پراکنده‎ای را پیش‎بینی خواهیم کرد.

 

رحمانی‎نیا افزود: از روز جمعه جو پایداری را در استان خواهیم داشت و این جو پایدار تا روز یکشنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار