رئیس پلیس امنیت عمومی گلستان از دستگیری شرور سابقه‌دار با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان گرگان خبر داد.

شرور سابقه دار در دام قانون

به گزارش گلستان۲۴؛ بهرام عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: روز گذشته با هوشیاری ماموران یگان امداد شهرستان گرگان، شرور سابقه‌داری که سوابق متعددی در جرائم مختلف داشته شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: این شرور سابقه‌دار، آدم ربایی، سرقت، حمل مواد مخدر و دیگر جرائم را در سابقه خود دارد و روز گذشته نیز با وجود فرمان ایست پلیس اقدام به فرار کرد که پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گلستان خاطرنشان کرد: این شرور سابقه‌دار روز گذشته در گرگان دستگیر و پس از تکمیل شدن پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

عزیزی بیان کرد: مجرمان باید بر این نکته توجه داشته باشند که گلستان محل امنی برای جولان افراد متخلف و مجرم نیست و اشرافیت پلیس در تمام نقاط کشور به ویژه در استان گلستان به اندازه‌ای است که همکاران ما در کمترین زمان ممکن پس از وقوع جرم با بهره‌گیری از توان تخصصی و فنی و اشرافیت اطلاعاتی مجرمان را شناسایی و دستگیر خواهند کرد.

وی در پایان بیان کرد: تقاضای ما از شهروندان این است برای پیشگیری از وقوع جرم و همراهی با پلیس برای شناسایی مجرمان، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار