نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر حضور موثر نیرو‌های شهرداری تهران در مناطق سیل زده گلستان تاکید کرد.

حضور موثر نیرو‌های شهرداری تهران در مناطق سیل زده استان

به گزارش گلستان۲۴؛ نورمحمد تربتی‌نژاد، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد نیرو‌های شهرداری تهران در مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: در نخستین روز‌های وقوع سیل در آق‌قلا شاهد بودیم که اکیپی از شهرداری تهران برای امدادرسانی به منطقه اعزام شد که عملکرد بسیار موثری داشت.

وی ادامه داد: در نتیجه زحمات و فداکاری‌های نیرو‌های شهرداری تهران، یکی از امدادگران شهرداری حین خدمت آسیب دید که خوشبختانه خطر رفع شد. به هر حال آن‌چه که ما از نیرو‌های شهرداری تهران دیدیم این بود که در بحث امدادرسانی بسیار با انگیزه و موثر عمل کردند و وظایفی که به آنان محول شده بود را به‌خوبی انجام دادند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالا و توانمندی نیرو‌های شهرداری تهران در مناطق سیل زده گفت: در روز‌های ابتدایی، در ستاد مدیریت بحران شهرستان آق‌قلا تقسیم کار صورت پذیرفت و با توجه به توانمندی و ظرفیت بالای خدمت‌رسانی که از شهرداری تهران سراغ داشتیم وظایفی به آن‌ها محول شد که به خوبی از عهده آن برآمدند.

وی ادامه داد: مردم منطقه، ستاد مدیریت بحران شهرستان و فرمانداری از عملکرد نیرو‌های شهرداری تهران بسیار راضی بودند و فعالیت آنان را مثبت ارزیابی کردند.

/میزان

ارسال نظر

آخرین اخبار