نماینده مردم کردکوی و ترکمن و بندرگز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بارندگی‌هایی که در شهرستان آق‌قلا رخ داده است و منجر به بروز سیلاب شد افرادی که برای کمک به مناطق سیل‌زده در آق‌قلا هستند نیاز به لباس بادگیر، چکمه و چادر دارند تا از باران و سرما در امان باشند.

نماینده غرب گلستان در مجلس خبر داد تهیه لباس بادگیر، چکمه و چادر از اقلام ضروری سیل‌زدگان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛به نقل از خبرگزاری فارسرامین نورقلی‌پور عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: بارندگی‌هایی که در سطح استان گلستان رخ داد و منجر به بروز سیلاب در برخی از شهرهای گلستان شد و اکنون برای کمک به مناطق سیل‌زده در آق‌قلا نیاز به لباس بادگیر، چکمه و چادر داریم تا کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده صورت بگیرد و افرادی که در این زمینه کمک می‌کنند از باران و سرما در امان باشند.

وی تصریح کرد: با وجود این که این وسایل به مناطق سیل‌زده وارد شده است و در حال توزیع است متاسفانه در زمینه توزیع مشکل داریم و امیدواریم با همت نیروهای مردمی و دستگاه‌های دولتی همکاری و هماهنگی بیشتری در زمینه توزیع این اقلام صورت گیرد.

نماینده مردم کردکوی و ترکمن و بندرگز در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: یکی از مشکلات اصلی در استان گلستان تخلیه آب از شهرها است و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه بسیار تلاش می‌کنند و نیروهای مسلح و سپاه بسیار فعال هستند مردم منطقه همکاری بسیار خوبی را در صحنه داشتند.

نورقلی‌پور خاطرنشان کرد: مردم سیل‌زده شهرستان آق‌قلا نیاز دارند که گل و لای از منازل، کوچه‌ها و خیابان‌های شهرشان زدوده شود که باید هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

وی اظهار کرد: تنها نگرانی ما تخلیه آب از شهرهای آق‌قلا و گمیشان است که خوشبختانه مدیریت‌ها دراین زمینه تشدید شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار