ضرورت جابه جایی 510 خانه در روستاهای رانشی، آزادسازی 227 هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه ها و برپایی سفره افطار 8 هزار نفری در شهر آق قلا از جمله اخبار کوتاه روز چهارشنبه گلستان بود.

اخبار کوتاه استان

به گزارش گلستان۲۴؛ معاون عمران روستایی بنیادمسکن کشور گفت: در 45 روستای گلستان که در معرض خطر رانش هستند 510 واحد مسکونی باید جابه‌جا شوند و شرایط برای ادامه حضور و سکونت برخی از مردم این روستاها در واحدهای مسکونی فراهم نیست.
**
مدیر دفتر مهندسی رودخانه و سواحل استان گلستان گفت: 227 هکتار از اراضی با کاربری زراعی و مسکونی در بستر و حریم رودخانه های گلستان در سال 97 آزاد شد.
شجاع شفیعی افزود: این آزادسازی ها در حریم رودخانه های گرگانرود، اترک، زیارت، کبودوال، خاک پیرزن زرین گل و سرشاخه های آن، خرمارود، سیاه جوی، دوغ، نامن شرقی، آق سو، النگ دره، محمدآباد، باغ گلبن، میاندره، بالاجاده و غیره بود.
**
به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) افطاری 8 هزار نفری شامگاه سه شنبه در مسجد جامع قدیم شهر آق قلا برگزار و از مردم روزه دار این شهر پذیرایی شد.
**
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: امسال 550 میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود.
**
آذری مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: با توسعه پارکینگ فرودگاه بین‌المللی گرگان با 100 میلیارد ریال اعتبار، امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر در این فرودگاه تا هفت ماه آینده مهیا می شود.
**
قدس علوی مدیر کل شیلات گلستان: برای نخستین بار ذخیره سازی ماهیان خاویاری از گونه فیلماهی در پن های مستقر در آبهای گلستان انجام شد.
تاکنون 5 مجوز پروانه تاسیس پرورش ماهی در قفس و پن در گلستان صادر شده است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار