معروفی گفت: سه سپاه استان های خراسان رضوی، گیلان و قم در مناطق سیل‎زده گلستان برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی همکاری می‎کنند.

همکاری سپاه ۳ استان برای بهسازی و نوسازی واحدهای سیل‎زده استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛سردار «حسین معروفی» امروز (پنجشنبه ۲ خرداد) در  آیین آغاز عملیات ساخت و بازسازی ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی گلستان اظهار کرد: در این مرحله در حوزه تعمیر و بازسازی و ساخت منازل در مجموعه مناطق سیل‌زده استان طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده عمل خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: سه سپاه خراسان رضوی، سپاه گیلان و قم در این منطقه برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی همکاری می‌کنند.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه ۴۰۰ واحد مددجویان بهزیستی توسط سپاه در استان نوسازی و بازسازی می‌شود، تأکید کرد: اولویت ما مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و مناطق روستایی است.

 

 

 

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر گروه جهادی در مناطق سیل‌زده استان فعالیت می‌کنند و برای اقدامات تخصصی نیاز به نیروی مهار مثل بنا، لوله‌کش و... داریم.

 

 

 

 

معروفی افزود: برخی از استان‌ها در این راستا اعلام آمادگی کردند و امیدواریم بتوانیم خدمات در شان مردم این منطقه داشته باشیم.

/شبستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار