همایش وقف و رسانه؛ نقش رسانه ها در گام دوم انقلاب اسلامی و آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد در گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.

برگزاری همایش وقف و رسانه در مرکز گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ در این مراسم که شامگاه دیشب و با حضور تعدادی از مدیران اجرایی، روحانیون و اساتید دانشگاه در آستان مبارکه امام زاده نور (ع) گرگان برگزار شد مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: شدت تحریم های تحمیلی و وضعیت بغرنج اقتصادی به سبب دسیسه‌های دشمنان سبب شده تا دولت کار دشواری برای غلبه بر مشکلات به خصوص در بخش اقتصادی داشته باشد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهار داشت: در این شرایط سخت، نقش آفرینی مردم برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور بسیار ضروری و لازم است.

به گفته وی یکی از زمینه‌های بهره مندی از فرصت مشارکت‌های مردمی در حوزه اقتصاد، سنت حسنه وقف است که ترویج این سنت پسندیده نیازمند همراهی گسترده رسانه‌ها و خبرنگاران است.

وی افزود: رسانه در تراز اخلاق‎مدارانه و ارزش‎های والای اسلامی، انسانی و انقلابی می تواند مردم و نخبگان را طوری هدایت می‎کند که به سمت حیات طیبه و اهداف والای انقلاب اسلامی حرکت کنند.

در این آیین همچنین مداحان یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و شهدای واقعه ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار