مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل بار گلستان خبرداد: سامانه اعلام بار آنلاین(مجازی) بزودی در ۱۵ شرکت حمل و نقل کالای استان اجرا می شود.

اجرای سامانه اعلام بار آنلاین بزودی در ۱۵ شرکت حمل و نقل کالای استان

به گزارش گلستان۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان, "سید محمود حسینی" امروز یکشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل گفت: این سامانه بزودی به طور آزمایشی و پایلوت در شهرستان های گرگان و آق قلا اجرا می شود و پس از اجرا و رفع ایرادات و برجستگی های آن به سایر استان تعمیم می یابد.

به گفته حسینی، با اجرای سامانه اعلام بارآنلاین، رانندگان دارای کارت هوشمند کالا می توانند با نصب اپلیکیشن سامانه به نام "ناور" برروی گوشی تلفن همراه، بدون حضور فیزیکی، بار خود را دریافت کنند.

به گفته وی، در حال حاضر طراحی سامانه توسط شرکت دانش بنیان "سافر" به اتمام رسیده و فقط منتظر آماده سازی زیرساخت های آن یعنی آموزش به رانندگان و شرکت های حمل و نقل و دریافت مجوز گشت ویژه کنترل و نظارت هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه استان های اصفهان، خوزستان و اردبیل نیز، هم اینک از این سامانه بهره‌مند هستند، ادامه داد: این سامانه طوری طراحی شده که گزارش آنلاین کالاهای حمل شده از استان را به دستگاه نظارتی می دهد و فعالیت حمل و نقل کالا در استان در دستگاههای نظارتی قابل رصد است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل بار گلستان، مزایای اعلام بار آنلاین را اینچنین بیان کرد: توزیع عادلانه بار، رعایت تعرفه، رعایت نرخ کمیسیون توسط شرکت های حمل و نقل، حذف واسطه گری، شفافیت مالی و حذف رقابت ناسالم بین رانندگان از مزایای اعلام بار آنلاین است وهمچنین رانندگان می توانند لیست بار و نوبت را، در هر زمان و مکان دریافت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار