رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: پیش فروش بلیط نوروزی اتوبوس از امروز در ۴۱ شرکت و شعبه اتوبوسرانی استان گلستان آغاز شد.

 پیش‌فروش بلیط نوروزی اتوبوس از امروز در استان گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان 24 ؛قربانعلی روحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیط نوروزی اتوبوس اظهارداشت: علاوه بر پیش فروش اینترنتی بلیت، افراد می‌توانند بلیت سفرخود را از 41 شرکت و شعبه اتوبوسرانی استان تهیه کنند.

وی گفت: هم استانی‌ها  از امروز می توانند با مراجعه به سامانه‌های  اینترنتی safar724.com  ،payaneha.com   payaneh.ir  بلیت تهیه کنند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: برای  سفرهای نوروزی 80 شرکت اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و سواری با یک‌هزار و 600 دستگاه خودرو و بیش از 3 هزار و 230 راننده و 6 تشکل صنفی فعال است.

وی اظهار کرد: در صورت بروز مشکل، افراد  می‌توانند شکایت  خود را   با  سامانه پیامکی 1000141 و تلفن 01732681792  اعلام کنند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: پیش‌فروش بلیط، برقراری کشیک‌های نوروزی کارکنان ستادی و شهرستانی اداره‌کل در پایانه‌های مسافربری گرگان و گنبدکاووس، اجرای گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مرتبط، برگزاری دوره‌های آموزشی مخصوص شاغلان مانند مدیران فنی، بررسی شکایات مردمی و نظارت و کنترل بر عملکرد بخش از کارهایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

روحی ادامه‌داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور سازمانی است که بیشترین سهم را در بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای با آغاز سال جدید و بهار طبیعت برای تسهیل در جابه‌جایی مسافر، افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات در جاده‌های کشور دارد.

وی افزود: براساس آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، پارسال بیش از 180 هزار مسافر در بخش حمل‌و‌نقل به واسطه 20 هزار و 839 سفر در استان جابه‌جا شدند و تعداد 21 هزار و 693 فقره بلیط هم به صورت حضوری و غیرحضوری فروخته شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار