فرمانده سپاه نینوا گلستان :

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در سیل اخیر ترکمن‎صحرا همه سپاه را پای کار آوردم و گفتم باید برای مردم نوکری کنید.

همه سپاه را در سیل اخیر استان پای کار آوردم

به گزارش گلستان۲۴؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در شهرستان مراوه‎تپه برای افتتاح پروژه مخزن بتنی ۲۰۰ مترمکعبی آب شرب چهار روستای «چناران»، «دکلی داش»، «باباشملک»، «قره‎قل تپه» شهرستان مراوه‎تپه اظهار کرد: چون قلبا معتقد بودم فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و برایمان قومیت و مذهب معنا ندارد

وی تصریح کرد: در سیل اخیر ترکمن‎صحرا همه سپاه را پای کار آوردم و گفتم باید برای مردم نوکری کنید.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در تمامی عرصه‎ها، مردم ایران اسلامی رشد بسیار بالایی همراه با منطق و اراده قوی داشته‎اند.

معروفی خاطرنشان کرد: دعوای دشمنان با ما بر سر شیعه و سنی نیست بلکه بر سر اسلام و قرآن و احکام دینی است.

وی ادامه داد: مشترکات شیعه و سنی آنقدر زیاد است که محلی برای بحث و اختلاف نیست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در بحث سیل اخیر در مناطق اهل ‎سنت‎نشین آق‎قلا و گمیشان تمام سپاه را برای  امدادرسانی پای کار آوردیم و برای ما فرقی بین شیعه و سنی نیست.

معروفی افزود: فردی به من گفت چرا در آق‎قلا گفته‎اید من نوکر مردم هستم؟ گفتم من نوکری مردم را بالاترین عبادت می‎دانم و ارزش ما در نوکری برای مردم است نه فرماندهی کردن.

 

وی تاکید کرد: وقتی خود را نوکر مردم بدانیم دیگر برای خود جیب نمی‎دوزیم و اختلاسی شکل نمی‎گیرد.

معروفی اضافه کرد: در شهرستان مراوه‎تپه با مطالعاتی که داشته‎ام نیاز به یک کار انقلابی دارد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: افتتاح این پروژه، جزء لحظات نشاط دینی ماست که بر چهره‎ی یک مومن می‎بینیم و این کارها بسیار ارزشمند بوده اما کارهای عقب‎مانده است و باید ادامه یابد.

امانگدلی ضمیر فرماندار مراوه‎تپه که در زمان سیل فروردین عهده‎دار فرمانداری آق قلا بود امروز و در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی چهار روستا در مراوه‎تپه گفت: در ماجرای سیل اخیر گلستان از خودگذشتگی نیروهای سپاهی، جهادی و بسیجی بودم.

ضمیری اظهار کرد: در جریان سیل ابتدای امسال همه مدیون سپاه بودیم و سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان را از عوامل اصلی مهار سیل دوم می‎دانم.

 

گفتنی است این پروژه جزء پروژه‎‎های اجرا شده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان است که امروز در مسجد محمد رسول‎الله روستای «چناران» مراوتپه افتتاح شد.

افتتاح پروژه مخزن بتنی ۲۰۰ مترمکعبی آب شرب چهار روستای «چناران»، «دکلی داش»، «باباشملک»، «قره‎قل تپه» شهرستان مراوه‎تپه با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان، امانگلدی ضمیر فرماندار مراوه‎تپه، بهزاد هرمزی رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان پیش از ظهر امروز انجام شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار