مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان، با اشاره به تداوم جهاد خدمت بسیج در مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: بازسازی 82 ساختمان مسکونی سیل‌زدگان آق‌قلا به گروه‌های جهادی واگذار شد.

82 ساختمان مسکونی سیل‌زدگان آق‌قلا برای بازسازی به گروه های جهادی واگذار شد

به گزارش گلستان۲۴؛ روح‌الله مهری امروز در جمع روزه‌داران در تپه نورالشهدا شهرستان گرگان پیرامون اقدامات سپاه در مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهار کرد: امدادرسانی و خدمات‌رسانی به محرومان در مناطق کم‌برخوردار جزو ماموریت‌های اصلی بسیج سازندگی است که در این راستا بازسازی 82 ساختمان مسکونی سیل‌زدگان آق‌قلا به گروه‌های جهادی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: در سیل اخیر که استان گلستان را تحت تاثیر خود قرار داد، حدود 3 هزار نفر از مردم سیل‌زده آق‌قلا به مناطق پیش‌بینی شده انتقال داده و اسکان داده شدند و خدمات لازم به آنها ارائه شد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه حادثه سیل به حدود 500 منزل مسکونی در آق‌قلا بین 10 الی صد درصد آسیب وارد کرد، افزود: گروه‌های جهادی برای مرمت و احداث منازل مسکونی جدید سیل‌زدگان همچنان پای کار است.

مهری بیان کرد: هم‌اکنون نیز سیل‌زدگانی در آق‌قلا داریم که در چادر زندگی می‌کنند که نیاز به امدادرسانی بیشتری دارند شماره کارت معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان «6273811121565243» برای دریافت کمک‌های مردمی در راستای کمک به سیل‌زدگان مشخص شده است.

وی از مردم نیکوکار استان خواست تا در این شرایط سخت به فکر هموطنان خود باشند و ادامه داد: این نوید داده شده تا در 6 ماهه سال آینده بتوانیم منازل سیل‌زدگان به طور کامل تحویل آنها دهیم.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان با اشاره به طرح هر مسجد یک منزل مسکونی سیل‌زدگان را متقبل می‌شود، گفت: هر جایی که مردم وارد عرصه شدند مشکلات زیادی از میان برداشته شده است.


/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار