با کمک خادمان رضوی صورت گرفت؛

مدیر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان با اشاره به توزیع ۲۰۰ دستگاه یخچال و پنکه میان سیل زدگان گلستانی، گفت: خادمیاران رضوی با کمک خیران تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده استان کمک کردند.

توزیع ۲۰۰ دستگاه یخچال و پنکه میان سیل زدگان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ سید حسین علوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت 7000 خادمیار امام مهربانی در گلستان اظهارداشت: از 2 سال گذشته که دفتر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان راه‌اندازی شده تاکنون 7 هزار نفر به عنوان خادمیار رضوی ثبت‌نام کردند که برای امدادرسانی به محرومین و ترویج فرهنگ و سیره رضوی درحال ساماندهی و خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: یک محموله لوازم خانگی شامل 100 دستگاه پنکه و 100 دستگاه یخچال به همراه بسته‌های غذایی از سوی آستان قدس بین سیل‌زدگان 2 محله مدرسی و افغان آباد شهرستان گنبدکاوس توزیع شد.

مدیر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان اظهار کرد: بیش از 2000 وسیله برقی و تاسیساتی نیز توسط خادمیاران رضوی استان گلستان و دیگر استان‌ها تعمیر شده است.

علوی گفت: خادمیاران رضوی با کمک خیران تاکنون بیش از 500 میلیون تومان به مناطق سیل زده استان گلستان کمک کردند.

وی اظهارداشت: علاوه بر امدادرسانی‌های خودجوش در قالب پویش‌های خادمیاری، آستان قدس رضوی تاکنون بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان به مناطق سیل‌زده استان گلستان به صورت نقدی و خدماتی کمک کرده است.

مدیر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان گفت: سیل اخیر در استان به شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت، آق‌قلا و گمیشان و همچنین برخی از روستای این استان آسیب‌هایی وارد کرد که از ابتدای وقوع سیل، نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان ستادی را برای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده تشکیل داد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار