مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: امیدواریم با تزریق اعتبارات شرکت توانیر بتوانیم شبکه برق را در مناطق آسیب‌دیده از سیل پایدار کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.

شبکه‌های آسیب‌دیده برق استالن گلستان مشکلی ندارد

به گزارش گلستان۲۴؛علی‌اکبر نصیری صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در روزهای انتهای سال ۱۳۹۷ و در آستانه سال جدید استان گلستان با رانش و طوفان در منطقه غرب و مرکز استان روبه‌رو شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای ابتدایی وقوع این بحران مشکلات به وجود آمده رفع شد و تمامی مشترکان در استان از نعمت برق برخوردار بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان ادامه داد: در روزهای نخست سال نیز با توجه به آبگرفتگی برخی از مناطق شهر آق‌قلا برای ایمنی مشترکان برق مشترکانی که سطح سیلاب به اندازه‌ای تابلوها برق بالا آمده بود، قطع شد.

نصیری گفت: در سیلاب اخیر تا جایی که ممکن بود از تراس‌های مجاور مناطق آب‌گرفته برق مشترکان را تامین کردیم و  نیروهای سیم‌بان و اکیپ های عملیاتی با تراکتور و قایق در سیلاب اخیر به خدمات‌دهی اقدام کردند‌.

وی افزود: خسارت‌های ناشی از سیل، رانش و طوفان به شبکه‌های برق استان بیش از 35 میلیارد تومان برآورد می‌شود که آق‌قلا بیشترین میزان خسارت را خورده است‌.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان تاکید کرد: در حال حاضر در مناطق سیل‌زده زندگی به شرایط عادی درآمده است و به دنبال شرایط پایدار در شبکه هستیم.

نصیری افزود: امیدواریم با تزریق اعتبارات شرکت توانیر بتوانیم شبکه برق را در مناطق آسیب‌دیده پایدار کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار