رمضانعلی تربتی نژاد گفت: شهرستان گرگان در مجموع با 364 ورزشکار در چهارمین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان شرکت خواهد کرد.

حضور بیش از 300 ورزشکار در چهارمین دوره المپیاد ورزشی استان

به گزارش گلستان۲۴؛ رمضانعلی تربتی نژاد در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص برگزاری جام رمضان اظهار کرد: جام رمضان از مسابقاتی است که همه ساله در سطح شهرستان گرگان و اماکن ورزشی و محلات در ایام ماه مبارک رمضان برگزار میشود.

وی تصریح کرد: 37 هیئت ورزشی در بخش آقایان و 17 هیئت ورزشی در بخش بانوان مسابقات ورزشی را در ایام ماه مبارک رمضان برگزار کردند که با استقبال پرشور مردم و ورزشکاران مواجه بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان گفت: این مسابقات در 4 مجتمع ورزشی و همچنین در سالن های ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرستان گرگان برگزار گردید.

 وی ضمن تشکر از کلیه افرادی که در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند، اظهار کرد:مسابقات جام رمضان با کمک اسپانسر های ورزشی، خیرین و نقش بسیار پررنگ هیئت های ورزشی برگزار شد.

وی در خصوص برگزاری المپیاد ورزشی پیش رو در استان گلستان اظهار کرد: چهارمین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان که مورخ 30 خرداد 98 در سالن امام خمینی (ره) افتتاح خواهد شد، در دو بخش دختران و پسران و در رشته های تنیس روی میز، بوکس، والیبال ساحلی، فوتبال، والیبال، موی تای، ووشو، تکواندو، بدمینتون، بسکتبال 3 و 5 نفره، شطرنج، کشتی ازاد و کشتی فرنگی با حضور ورزشکاران از سراسر استان برگزار میشود.

وی تصریح کرد: شهرستان گرگان در 3 دوره قبلی برگزاری این مسابقات توانست مقام نخست را کسب نماید.

تربتی نژاد ادامه داد: شهرستان گرگان دررشته تنیس روی میز در بخش دختران و پسران، رشته والیبال در بخش دختران، دومیدانی در بخش دختران و پسران و در رشته شطرنج در بخش دختران میزبان چهارمین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان می باشد.

وی در پایان گفت: شهرستان گرگان در مجموع با 364 ورزشکار که از این تعداد 165 ورزشکارپسر و 115 ورزشکار دختر  و 64 مربی و سرپرست در رشته های مختلف در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

/برنا

ارسال نظر

آخرین اخبار