مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در خصوص مسکن زوج‌های جوان گفت: به دنبال زمین‌های ارزان‌قیمت هستیم که بسازیم و در اختیار زوج‌های جوان به شکل ارزان‌قیمت بگذاریم که این موضوع را امسال پیگیری می‌کنیم.

به گزارش گلستان۲۴؛مهدی سلمان‌زاده درحاشیه  آیین ازدواج آسان 40 زوج گلستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: این ستاد در هر جایی که دغدغه وجود داشته بنا به دستور و منویات مقام معظم رهبری در آن موضوع ورود کرده و خواهیم کرد.

وی ازدواج را یکی از دغدغه‌های مهم به عنوان سنگ بنای خانواده دانست و تصریح کرد: مشکلات مسکن و اشتغال از دیگر مسائل مهم در تاخیر ازدواج جوانان است.

سلمان‌زاده در خصوص عملکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان گلستان بیان کرد: اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان یک نمونه از اقدامات و میز خدمت است که انجام گرفت، خدمات دیگری نظیری ساخت 55 مدرسه در کارنامه این ستاد است.

وی افزود: بیمارستان برکت فاطمه الزهرا (س) در جاده کمربندی مینودشت با اعتبار 11.5 میلیارد تومان توسط ستاد تکمیل و با حضور وزیر در دو سال پیش به بهره برداری رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: ساخت مراکز بهداشت، خانه های عالم، زیرپوشش و هزینه گرفتن ۵۰ زوج نابارور از کارهایی است که این ستاد در دستور کار قرار داد و برای این افراد پرونده ایجاد کردیم.

سلمان‌زاده از ساخت خانه های محروم و کمک به خانواده و کودکان دچار ناشنوایی خبر داد و گفت: همچنین ستاد اجرایی حضرت امام در موضوع سیل اخیر گلستان ورود کرد و مردم با این ستاد بیشتر شناخت پیدا کردند علاوه بر آن برای خدمت به سیل‌زدگان استان‌های خوزستان و لرستان پای کار بودیم.

وی افزود: در استان گلستان قول دادیم ۴ هزار دام به دامدارانی که دام آنها در جریان سیل تلف شد بدهیم که تاکنون هزار دام خریداری و توزیع کردیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان بیان کرد: ۴ هزار بسته خانگی شامل ۶ قلم جنس به خانواده‌های سیل‌زده قول دادیم که ارائه کنیم اکنون ۲ هزار بسته توزیع شد و مابقی در مراحل بعدی در شهرهای سیل زده توزیع می‌شود.

سلمان‌زاده با بیان اینکه 3 هزار شغل در استان عملیاتی می‌کنیم، گفت: در خصوص اسکان و مسکن جوانان به دنبال زمین‌های ارزان قیمت هستیم که بسازیم و در اختیار زوج های جوان به شکل ارزان‌قیمت بگذاریم که این موضوع را امسال پیگیری می‌کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار