مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گلستان گفت: امروز نخستین محموله لوازم خانگی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، وارد استان گلستان شد و در انبارها جمع‎آوری شده است.

ورود نخستین محموله لوازم خانگی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛  محمدمهدی سلمان‎زاده عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۱۸ هزار بسته لوازم خانگی برای مردم مناطق سیل‎زده در نظر گرفته که از این میزان 4 هزار بسته به ارزش 20 میلیارد تومان برای مردم سیل‎زده گلستان اهدا می‎شود.

وی با بیان اینکه امروز نخستین محموله ارسالی لوازم خانگی وارد استان گلستان شد و در انبارها جمع‎آوری شده است، افزود: برای توزیع عادلانه اقلام و کمک‎ها به سیل‎زدگان گلستانی استانداری گلستان سامانه‎ای راه‎اندازی کرده و اقلام نیز براساس اطلاعات ثبت‎شده در این سامانه، ارزیابی کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سهم شهرهای سیل‎زده توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گلستان از اهدای 4 هزار رأس دام به سیل‎زدگان گلستانی خبر داد و یادآور شد: تاکنون یک هزار رأس دام از استان گلستان و دو هزار رأس دیگر از استان‎های دیگر خریداری شده و براساس لیست دامپزشکی و اولویت معیشتی بین سیل‎زدگان گلستانی توزیع خواهد شد.

سلمان‎زاده از اشتغال 3 هزار شغل در استان گلستان با اولویت مناطق سیل‎زده خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان بنیاد برکت کار رصد و شناسایی ظرفیت‎ها و قابلیت‎های استان گلستان را انجام دادند و در حال بررسی و کارشناسی هستند که براساس قابلیت‎های استان موضوع اشتغالزایی سیل‎زدگان در دستور کار قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار