وجود ۲۵ هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان، برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مسکن ساز، کشف محموله قاچاق در کردکوی و توزیع سیمان رایگان برای ساخت منازل مناطق سیلزده از جمله خبرهای کوتاه امروز دوشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در تالار فخر الدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار شد.
**
مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: مالکان ۱۰ هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی آسیب دیده در سیل در انتظار عقد قرارداد با بانک‌ها هستند.

زمانی نژاد همچنین از توزیع ۱۸۰۰ تن سیمان اهدایی مقام معظم رهبری برای احداث و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در استان خبر داد.

**
مأموران پلیس آگاهی کردکوی در بازرسی از یک کامیونت، یک هزار و ۶۷۴ قلم کالا، شامل قطعات یدکی خودرو، ابزار آلات و لوازم الکترونیکی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و در این راستا یک متهم دستگیر شد.
**
مدیرکل دفتر صید و صیادی شیلات ایران گفت: فصل صید گذشته ۴۲ هزار تن ماهی از دریای خزر صید شد که سهم صیادان گلستانی حدود پنج درصد بود.

بگفته آخوندی از مجموع ماهیان صید شده ۱۵ هزار و ۸۰۰ تن ماهی استخوانی بود و این میزان نسبت به سال قبل ۴۴ درصد رشد داشت.
**
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: برای احداث هر سالن پردیس سینمایی یک میلیارد و ششصد میلیون ریال کمک هزینه تجهیزات پرداخت خواهد شد.
**
بنیاد مستضعفان برای کمک به مردم سیل‌زده، برای ساخت واحدهای مسکونی تا ۸ تن و برای تعمیرات واحدهای خسارت دیده تا یک تن سیمان رایگان به متقاضیان می دهد
**
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: براساس آخرین برآوردها، گلستان با ۲۵ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در رتبه دوم کشور قرار دارد.
**
مدیر کل آموزش و پروش استان گفت: از تعهد ۳۸۰ میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز گلستان در سال قبل، ۶۵ درصد محقق شد.
**
توماج فرماندار آق قلا گفت: تاکنون بیش از ۵۲ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده ناشی سیل اخیر در این شهرستان پرداخت شد.
**
تفاهم نامه تاسیس مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان منعقد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار